Hejhej!

hej, datorn är igång igen. Nu kommer den funka minst ett år till men.. Nu ska jag skriva varje dag typ om inte dagen har varit sååå ointreserad. 

Fredag: skola, sen var man helt slut efter. men sen blev det bättre efter sovit 2 timmar och då kom ante. då cyklade vi runt hela forsbaka typ. sen satt vi ute och prata i inte vet jag en och en halv timme.
igår: var det valborg ''sista april och även victor ytterboms föddelsedag, grattis 15 åringen. men man var hemma och fick gäster. men Johanna och jag satt uppe typ hela kvällen orkade inte gå ner vi gick bara ner än gång för att äta. trevliga vi var tycker jag.
dagen: as trött från gårdagen. har typ slappat och kolla film hela dagen ...
sen fixade dem datorn så man fick internet kan inte ens fatta att man varit utan internet i 3 månader. men nu har man typ kollat igenom allt. osv..
kollar lite på gossip girl nu men det suger men det är typ bara det som går nu.
sen blir det rocki blue
BIG brother.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0