ida klara margareta jonsson hulkko!

var i forsbacka idag med skolan :) vi körde brännboll, tipsrunda oh stationer. kom i lag lakris, kul att man hatar de då. men mitt lag var ju så bra så att vi kom till final. tog två lyrer utav 3 matcher. men vårt lag förlorade  i finalen:(
men efter drog ida och jag till ladis med lilian, gustav och mårten och bada/sola, jätte mysigt till henke kom nerå, det blev roligare men då gick alla utom jag och ida, jag kan ju säga att dom missa verkligen roliga saker. en pojk sprang ner i sjön med kläderna på och då fick typ den vuxna damp.. de var as roligt.
sen stack hon och jag till mig kolla på tv och åt glass... så jävla hot in here,,, like like like!



om jag ska säga ´sanningen så är jag fett glad över att de är toppen väder ute.
ida gör vafan mina dagar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0