igår o idag!

Ja i fredags så sov Julia över här, det var trevligt de vi va med Viktor och Henke då. vi åkte skatebord :) det var ju roligt de.

Igår vaknade jag o julia vid 11 tror ja skönt... sen så åkte vi till hampus var där några timmar... sen drog vi till mig. då sov julia här igen.

idag vakna jag vi halv 11 men julia vakna 20 i 1 så jag hade ganska så tråkigt ;) men sen så åt vi frukost sen drog vi till hampus igen, vi gjorde typ inget.

nu sitter man här själv och lyssnar lite på musik ohh tar det lungt.. men jag har haft en toppen helg iaf. imorgon ska man ha orgentering hela dan -.-. kl1 så åker man till sjukhuset :( jag hatar sjukhus.. ska kolla magen, det är något fel så ska kolla upp det. :s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0