lilian ♥

lilian le, du är en as bra vän vi har kännt varandra sen dagis. vi har haft våra bråk och stunder men vi båda har växt upp och vi har alltid gått i samma klass. och idag fyller du 14 år! jag vill gratta dig här för du är den personen jag har spenderat mest tid med och vi har hur mycket minnen som helst tillsammans.
dig har jag alltid kunnat lita på och du har alltid funnits där för mig när jag var ledsen och behövt någon att prata med. du betyder jätte mycket för mig ska du veta.
vi har alltid kul tillsammans och jag älskar din humor hahaha.. men du ska veta att jag kommer alltid finnas här när du inte har någon annan att vända dig till, för du är en äkta vän och jag älskar dej. <3

jag hoppas du har en as bra föddelsedag. och imorgon ses vi. :D


Kommentarer
Postat av: lilian

va gullig du är vännen!

jag älskar dig också <3

2011-11-10 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0