girl's just wanna have fun!

hej, idag slutade man halv 3 och fick nån bild idag från skolan, efter skolan åkte man till gävle (stan) och träffa syrran och då följde jag med henne till tågstationen och dit kom mamma också så då stog vi och vinka av henne. då bestämde mamma och jag att gå och ta en fika. då tog man en vanilj latte och en kaka på de och denna gången bjöd mamma. sen gick vi runt, jag köpte en sjal på gina för 100 kr. sen på de fick jag ett par adidas byxor av mamma för 400 ;) tack för de mammsen. LOVELY.

sen så åkte vi och köpte donken och när vi kom hem hade jag fått fel hamburgare så blev lite sur så då ringde jag dom och nu ska jag få grattis mål på donken nästa gång (Y). nu sitter man i nya kläderna och myser med mamma och wilma till fotboll heja sverige !
nice att dom är lika gammla men att alex har 10 gånger större hand än frida.. HAHA.↓

agnes din sötnos,, hihi tokiga du!↓

bye bye, hare bra syrran. de sista man såg av henne.↓


shoppingen kommer i nästa inlägg. →

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0