familje middag står på menyn!

hello, nu har man tagit dagens dusch och bytt om från sovkläderna till vardagskläder. ikväll ska man va hemma med familjen umgås och så. ska även hjälpa till med middagen då blire lax m potatis och grönsaker i ungnen. det blir mumsig tror jag. sen ikv ska nog jonna och jag kolla på film, popcorn.. aa som vi brukar :)

johanna lindström also known as my big sister
älskar dej, även fast du är då och då....

Fjortis!

Tokig!

Förälskad!

Glad!

Cool!

Vacker!


du e helt unik jonna, du är den enda som aldrig kommer försvinna. du finns alltid när jag behöver dig. du är helt ortroligt underbar. självklart har vi våra bråk men det ordnar sig alltid. det finns ingen som du och ingen kommer någonsin ta din plats i mitt liv eller hjärta, för du har sett mig växa upp och jag ser upp till dig till 100%.
jag älskar dig jonni,,, JUST THE WAY YOU ARE.


LOVELY!

Kommentarer
Postat av: syrran din <3

älskar dig oxå, love bilderna mest hampus bild ;)

jag kommer alltid älska dig fast du är som du är min älskade syster, LOVE YOU so fucking MUTH <3<3

2011-09-17 @ 19:48:21
Postat av: syrran din <3

älskar dig oxå, love bilderna mest hampus bild ;)

jag kommer alltid älska dig fast du är som du är min älskade syster, LOVE YOU so fucking MUCH <3<3



2011-09-17 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0