solat ;)

hej har nyss legat ute och solat nån timme as skönt och fick mig en mycket svag rand!

tänkte ge lite tips om solning!
Brun utan sol!

om man vill blir brun men orkar inte sola finns det self tanning (brun utan sol) på bilden ser ni dom bästa sprayerna för det ↓ ( krämer rekommenderas ej det blir bara kladdigt, fläckar och ojämt)!

HAWAIIAN TROPIC, sol olja!
om man vill sola men att det tar tid och man vill att det ska gå snabbare, så finns det sol olja man kan använda som gör att man inte blir bränd men så att man blir brun istället. jag själv använder (HAWAIIAN tropic) när jag solar och det hjälper! Rekommenderas stort! ni kan se tre olika flasker på bilden ↓

sen så solar jag i en såndär solstol och jag älskar att ha en drink bredvid mig! :)


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej sötnos!

Fin blogg! Hur mås det idag?

Kram! :)

2012-04-28 @ 15:42:20
URL: http://emiliaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0