this is interesting

Hej hade tänkt att berätta lite om dagen! Jo vakna med världens frilla, haha. Sen så va man i skolan hade bild, spanska, idrott, hkk och sen drog man på profilen där man körde lite golf. Jag e fan bäst på det alltså.
Efter det drog jag och Linnea till köpis för att köpa lite saker eftersom det var halva priset i hela butiken på bikbok (bara idag). Så jag fynda 3 plagg, som kommer i nästa inlägg.
Nu har jag nyss käkat middag och ska nu kolla lite på kläder bl.a. Skolavslutnings kläder & skor från Nelly! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej på dig där! ;) Jag heter Victoria och jag är altså en 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga!



I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, massvis av Inspiration, svar på stora frågor, kläder av alla de slag, galna frisyrer i alla dess färger, musik,tävlingar,piercingar och tatueringar. Det låter väl bra?

Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 :)



låter jag interesant? Du kanske vill göra ett bloglovin byte?

Kraaam på dig! :)

2012-04-25 @ 18:57:05
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0