3 fantastiska dagar!

Hej! Har tillbringat dom här tre dagarna med Alva. Åh vi har haft så sjukt kul och igår var nog bästa dagen på hela sommarlovet hela dagen va helt awesome.
Vi har gjort så himla mycket men kan berätta vad vi gjorde igår. Aa jag åkte till Alva vid 2 sen så solade vi i 3 timmar, verkligen pressade.. Så när jag kom hade Alva fixat drinkar, chips solstolar everything. Helt otrolig den tjejen. Iallafall sen så bestämde vi oss för ta ett dopp och då drog vi till nån strand och jag badade faktiskt den här gången. Duktig ja.
Sen vid halv 7 drog vi till Alva igen och då fråga alvas mamma om jag ville åka och äta med dom på restaurang, så jag gjorde det. Och gott vare!
Sen när vi kom tillbaka så gick Alva och jag till tempo och köpte läsk och godis som vi sedan åt upp till filmen the hunger games, den filmen va jättebra. Sen blev klockan lite väl mycket så jag sov över här.
Asså kan inte ens beskriva igår dagen men jag fick massa minnen och det var jätte bra väder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0