Sammanfattning

Hej jag är död efter hela denna dag, först gå upp tidigt och fara till skolan. Sen till mormor och hjälpa henne med lite grejer men det var jobbigare än vad jag trodde så fick jätte ont i ryggen, för er som inte vet har jag dåligt hållning. Åh sen därefter drog jag på handbolls träning som helt och hållet blev mitt livs pass, herregud vad jag fick slita.
Har aldrig blivit pressad så där hårt som idag men hade (ny tränare)!
Jag har gjort 160 armhävningar 85 situps, skått-käran fram och baklänges, ben böjd, knä böjd, bryggan, rygg-lyft, 90 grader, löpning! Det va jobbigare än vad det låter..!
Och om man tappade räkningen t.ex när man gjorde armhävningarna så lärde man börja om på noll.. Snacka om att man lärde fokusera men det är ändå bra om man har en såndär tränare om man vill ta sig nån vart med sporten. Aa och man lärde gö om övningen om man inte gjorde den exakt som det skulle va. I'm ganska dead! Fatta träningsvärk imorgon. Det går inte att förklara med ord hur ont jag har och hade, där det gör mest ont nu är ryggen, bröstet, armarna/handlederna och låren!

Men nu kommer jag snart somna fett trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0