Snygg idag ja!!

Hej! Jani nu har även jag klarat av första skoldagen, fast är typ död nu. Fick ju ingen sömn inatt, utan har varit vaken på tre timmars sömn hela dagen..
Iallafall efter skolan drog jag och Alva till henne och sen vidare till köpis, men hade inga pengar och var fett trött så jag tyckte det inte va nå vidare kul. Så åkte hem ganska tidigt, men på onsdag ska Alva och jag åka oh fika vilket kommer bli mycket trevligt! ;)
Aa nu ska jag snart dra mot mormor för att fixa lite saker åt henne åh tjäna 100 kr för de, men de jag ska gö är liksom inte värt nå, hehe! Men vem klagar?
Sen så äre träning ikväll, handboll, eller mer kondition, vilket jag ligger efter i för jag har missat tre träningar i rad.. Men jag hoppas det kommer gå bra ändå.
Sen så snacka jag med daddi idag och han uppdaterade hur det gick med handbollskorna som vi ska beställa för mycke $ haha. INTe KlAgAr MAn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0