Tips!

Hej hej! Tänkte ta och komma med lite random tips.
 
Body Butter, moringa!
Ja body butter luktar jätte gott och finns i olika lukter. Jag själv tycker om vanilj som ni ser på bilden. Det här är ju en hudkräm som gör hyn jätte mjuk, len och du behöver inte oroa dig över torr hy. Den tar inte heller slut så snabbt heller, men jag rekomenderar verkligen dom här hudkrämerna, jag kommer verkligen köpa flera! Om ni e sugen så finns dom som sagt i jätte många olika smaker på Body shop!
Badbomb!
Åh badbomber älskar jag för när man lägger dom i vattnet så äre fett coolt svårt att beskriva, men iallafall vattnet blir samma färg som på bomben. Bomben luktar jätte gott den åh. Sen när man badat klart så får man len hy och lukten från bomben sitter i ganska länge vilket gör att hela du luktar gott. Man känner sig väldigt fräch efter. Du hittar även den på Body shop!
Aloe vera!
Aloe vera är en ny dryck som typ alla snackar om iallafall i min stad. Den är ny och jag vill verkligen prova den, jag är faktiskt ganska nyfiken på hur den smakar. Den är iallafall intressant och eftersom den drycken bara blir mer och mer populär här i gävle så ska jag ge den en chans nån dag. Den hittar man på Mat affärer och jag har även sett den på fika ställen!
Ralph Lauren
Ralph Lauren parfymen luktar otroligt gott och när man sprutat på sig så håller doften ganska så länge. Den är just nu väldigt populär bland tjejer men även för killar fast en annan sort. Jag har faktiskt hört att den ligger 1:a på topplistan för bästa parfym. Jag har även känt lukten och just nu står den parfymen på önskelistan, vill verkligen ha den där. Så rekomenderar den så om ni e sugen så finns den på Kicks och andra god luktande affärer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har Ralph Lauren parfymen, den luktar skitgott verkligen. Men den luktar inte så länge faktiskt ...

2012-08-27 @ 18:16:22
Postat av: Amanda

Men ja den ligger på 1:a plats på dofttoppen på Kicks.

2012-08-27 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0