lite om vad dagen hade att bjuda på

Hej! tänkte berätta lite om vad jag gjorde idag! som sagt åkte jag till stan för min syrra skulle till tandläkaren och då följde jag med och allt gick bra där. sen gick vi in på gallerian och jag hittade jätte snygg skin byxor på H&M och snygga USA shorts på gina, blev så himla frestad att köpa båda men mamma sa att hon kunna köpa det åt mig i stockholm så, lätt om hon köper liksom hahah. sen gick vi och fika på coffe house by george, där jag tog en vanilj-latte och en tårtbit.
sen åkte vi en snabbis till willy's och handla sen hem igen.
Fikat                                                                    Skinn-byxorna ↓ hittade ingen bild på shortsen!

Kommentarer
Postat av: Amiciz ♥

Allt bra med dej sööt? :) ♥ SÖT BLOGG !! :D ♥ Kramisar // Amanda ♥

2012-02-28 @ 20:31:14
URL: http://amiciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0