svar på frågestunden!

Linnea : tjenis jempa tycker du jag är bra bättre eller bäst?
svar: tja linne jag tycker du e sämst bara för du tycker du själv är bäst! hahah. hoppas du blir nöjd med svaret!

Matilda: tre saker du inte klarar dig utan? :)
svar: jag skulle inte klara mig utan min familj, vännerna och pengar, typ det!

Meja: vad för planer har du till nästa år när du ska välja gymnasium?
svar: jag ska nog gå på borgarskolan annars typ någon annan stad, sen tror jag ska gå ekonomi, eller typ nå journalist pogram eller nå psykolog pogram för det är de jag är intresserad av.

Syrran: vad ska du göra på frdag?
svar: om du menade förra så skulle jag vart med en men det sket sig -.-!

Moa: hur tycker du att din drömkille ska vara och se ut?
svar: hur han ska vara: snäll, ÄRLIG, omtänksam, charmig, han ska ha humor, trevlig och mysig. hur han ska se ut: helst brunhårig med blond funkar, ögonen spelar ingenroll, snygg, mycket muskler helst på rygg, armar och mage!
nu vet ni alla killar!

Rebecka: jag hörde att du hade fått ett erbjudande om att bli modelforlife stämmer det?
svar: det var så att hemsidan tyckte jag hade fina linjer, ansiktdrgningar så dem ville att jag skulle komma på en prov fotografering. men blev tveksam om hemsidan var sann har hört massor av historier om att många skriver sånt tille n och då åker dom till ett sånt ställe och blir våldtagna. så jag sket i det.

Clara: tre saker som får dig att le? 
svar: kompisarna, han och när man skrattar. 

Josephine: dina fem bästa minnen?
svar: när jag gick ut 6an med alla min fantastiska vänner, stolt och nykter 2011 med ida, the last song med ida och adam, glömer aldrig, egypten 2010 och tyskland 2011!

Gåsse: asså shiit är du speciell?
svar: haha, kul gustav kul!!!!

Lovisa: hej! använder du lös ögonfransar? :)
svar: hej, jag använder inte lös ögonfransar jag har alltid haft långa fransar både med och utan mascara!

 
 
Sofia: din favorit resa?
svar: min favorit resa var nog till thailand för det var den sista riktiga resan vi gkorde tillsammans innan mina föräldrar skiljde sig. jag kommer alltid komma ihåg hur det var och hur vi hade det.


Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken diss </3

2012-02-26 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0