00:40! för 14 år sen

Ja, jag tänkte berätta nu för er alla som är intresserad när, hur och varför just då!

Jag skulle igentligen föödas den 21,  22 eller 23 dec men var lite sen.. Så på nyårsafton föödes jag ist exakt 00:40 efter 12 slaget. När jag började på dagis började jag med dom som föödes ett år innan eftersom mamma inte kunde vara hemma med mig ett till år. Senare i åren gick jag fortfarande med dom som var fööda 97.
Jag går i åttan nu, jag är 178,5 cm lång, jag fyller 14 idag. Jag kan inte ändra på hur det blev, mitt liv blev såhär. Mina kompisar har inget emot att jag har hoppat över en klass jag kan ju inte precis ändra på det heller eftersom det var mina föräldrar som bestämde att det skulle bli såhär. Jag är stolt och står för mig själv, mitt nyårslöfte är att 2012 kommer bli mitt år alltså ( fantastiskt & underbart )

Gott nytt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0