Goa ni allt!

hejsan! jag vet att jag inte bloggat mycket på två veckor ca. men det är bara för att jag är utomlands i varma tyskland, är fortfarande där nu åh. jag kommer hem på tisdag och då ska jag försöka hinna skriva lite om semestern men vi får se eftersom jag kommer nog va borta och träffa vännerna osv.. isf får ni en stor uppdatering på onsdag.
just nu kan jag iallafall skriva att jag har shoppat på bland annat HOLLISTER det har blivit en favo affär nu jag har spenderat lite mer än 1000 kr på den affären och köpte tre tröjer, ett par shorts och en parfym flaska, men sen har jag även köpt lite mera saker från andra affärer...
 idag, har jag suttit på ett tåg i 7 timmar, blev väldigt uttråkad, men det var jätte värt utskten var amazing kan jag säga tyvärr får ni inga kort men det var otroligt vackert... just nu kommer pappa och jag bo hos hans flickvän som bor i ett fantastiskt stort hus i ett mycket rikt område, me like!
just nu är det ca 3 dagar kvar här och på dessa dagar så går fredagen ut av shopping i stället jag är nu som kallas Billigheim och ligger ganska långt ner i tyskland mot gränsen av tyskland och frankrike och det är jätte fint väder och varmt/sol 36 grader ja det kan ju inte va helt fel elle.
lördagen så blire frankrike´:D
söndag så blir det ta det lungt och lite kalas... sen på måndag morgon åker jag hem mot sweden med en stor och fet jävla resväska.
 
jag har ju haft det jätte bra men jag saknar verkligen mina kompisar nu som jag längtar efter för att få en stor jävla update om det jag missat när jag varit gone! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0