Tuesday

Tisdagen var också hur toppen som helst. Jo Alva och jag vaknade vid 12 på morgonen, sen drog hon typ direkt för hon lärde dra på en spelning ( hon sjunger perfekt). Aja sen så kom Hanna till mig och då satt vi åh snacka sen drog hon för hon skulle dra till Valbo sen kom hon typ tillbaka efter en timme med en Mcflurry. Älskar när kompisar kommer med saker man vill ha utan att man vet. Iallafall då satt vi och åt sånna och pratade mera... Sen drog hon hem och käka och då gjorde jag det med sen åkte jag till henne och då kollade vi på skräckis och en annan vanlig tjejfilm. Hehe de var också en lyckad dag.  den vänstra bilden är ifrån måndags och den högra är ifrån igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0