Dålig uppdatering!

Hej, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera igår och framför allt idag, så här får ni en feedback.
igår gick jag på forever young med hanna och alva men när vi väl kom dit träffade vi andra bekanta och då var vi med dom också. Så vi blev en hel del, jag, Alva, Hanna, Ania, Johanna, Fanny, Carro, Julia, Victoria och Sigrid.
Iallafall jag hade jätte kul med dom, j*vlar vad vi skratta alltså, jag behövde verkligen en sån kväll med underbara människor. Vi kommer självklart göra om det, det var iallfall synd att vi inte tog nå bilder nästan fick en bild på några men bilden var ganska mörk eftersom det var mörkt ute då.

Sen på kvällen när vi skulle hem så sov jag över hos Hanna, men vi var ganska trötta och hade ont i huvudet så vi somnade runt 3.
Idag vaknade jag upp hos Hanna och då fick vi brunch till frukost Hannas föräldrar e fett snälla det var alltså jätte gott. Sen låg vi och slappa framför tvn och efter det har jag varit och jobba. :)

Igårdagen var otroligt lyckad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0