Trött och Less på er!

Hej detta är mest till alla haters!
det finns folk som jag verkligen inte gillar och folk jag gillar men har två olika sidor, vilket jag hatar eftersom jag vill att dom ska va sig själv och säga vad dom tycker och tänker.
Blir jätte lack på sånna som förändras genom vilka personer som är där eller dom är med för studen.
Sen har vi dom hära som är så oskyldiga och snälla och så medans snackar skit om en bakom ryggen, kan hända att jag också snackar en hel del men om någon får reda på det jag sa så står jag iallafall för det.

ja idag har jag stört mig på folk som är konstiga: ena stunden är den glad och vän med en och andra sekunden ska den provocera på mina svagaste punkter och göre bara för den inte har något annat för sig, letar efter bråk och för den vill få status.
sen så har vi den hära andra typerna som snackar skit osv. btw får jämt reda på saker från andra för den du litar på litar alltid på någon annan osv.. det sprids snabbare än när bolt springer vad äre 100 meter eller vafan vet jag!
så hur som helst så tycker jag att man borde snacka direkt med personen/personerna man har problem med istället och då menar jag face mot face inte på sms!

så ja detta är hur gävle funkar falska människor överallt jävligt få äkta så var rädd om dom ni har hörrni. sen så får man vila från denna stad ett tag nu i sommar kommer bli så himla skönt 2 veckor kvar bara! :)

Kommentarer
Postat av: jag älskar godis

Du skulle ju vara positiv Jempa!! Alla blir elaka ibland strunta i det man kan ju inte vara snäll varje dag men kan kan ju inte hata någon för det eller hur förresten jag fyller år om 8a dagar!!!!!! :DDDD

2012-05-30 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0