why girls falls for badboys!

Den stora frågan många har, varför faller tjejer för badboys?
jag tänker berätta hur jag tänker och om ni tycker annat kan ni skriva er åsikt i en kommentar!

Badboys för mig är:
* Han har stil och klass
* Han är mystisk   
* Han är självsäker
* Han vågar ta för sig 
* Han är självmedveten, han vet vad han vill, han vet vad han är  
* Han är inte förutsägbar
* Han har attityd
* Ofta väldigt hård utåt men har ibland ett mjukt hjärta
* Han är väldigt sexuell och bryr sig inte vad du skulle känna om han var otrogen

t.ex. så finns det en kille jag alltid tänker på när man hörr ordet badboy! självklart är det cam gigandet från kända serien the o.c. där han spelar volchok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0